top of page

Mikulášske vystúpenia

Z vystúpení v obchodných centrách mám vždy strach. Šmykľavý povrch, diváci tesne pri psoch, málo priestoru, obsluha mikrofónu, kývanie DJovi na hudbu, a práca so psom a s vlastnými pohybmi. Dostala som vopred informácie, že program bude na pódiu, čiže neprichádzalo vo úvahy vziať Yasku, jednoducho by sa tam nezmestila. Ale keď mám dva malé šikovné psíky, ktoré odcvičia všade, tak som vymyslela následnosť prvkov, zaradila triky na malý priestor, a animácie s demi, ktoré sa dajú predviesť aj tesne pod pódiom, a zvládli sme to na jednotku aj s veľkým potleskom :). Veľmi mi pomohlo, že programy moderovali veľmi šikovné moderátorky, čiže mi odpadli starosti s mikrofónom, akurát pribudli iné - pódiá boli troška zapratané rôznymi rekvizitami - v Poluse sme zvládli košík so sladkosťami, kreslo aj vianočné ozdoby, v Arkádii ale obrovský nafukovací Snehuliak, a živá svätá trojica - Mikuláš, čert aj s anjelom skresali priestor na minimum. Yaska bola v zálohe za javiskom, držala v papuli čertov trojzubec, a ak by sme mali predviesť štýlový nástup Mikuláša s čertom, boli sme pripravení aj na to :)


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page