top of page

Yasi 1. miesto v oboch divíziách na Hungarian Open.

Skúsili sme po prvýkrát aj štrt v divízii Htm. Yaska bola vlastne prvý slovenský pes, ktorý štartoval v HtM1 podľa pravidiel DDI, doteraz sa Htm zúčastnila len Monika s Arsi na ME, kde dvakrát skončili tesne za bránami finále, ale s veľmi pekným výkonom. Yasi odviedla štandardný freestyle, ktorý sme si už vyskúšali v Rakúsku, párkrát štekla síce, ale tancovalo sa mi s ňou veľmi dobre. Horšie to bolo s HtM, kde už na štart nastupovala dosť pretočená, a prerobenú Pocahontas choreografiu som musela prerábať aj priamo na ploche. Rozhodne to s Yaskou nie je ľahké :). Pudle sa dne len pozerali, Doby si vyslovene vyžadoval pozíciu na zábradlí, aby mohol vidieť tancovať ostatné psy a Yasi :). Prvé miesto v HtM ma prekvapilo, lebo som vedela, že sme mali vysoké zrážky za zvukové prejavy môjho maligátora, a netušila som, či výkon bol dosť vysoký na to, aby po stiahnutí bodov stále prevyšoval ostatných. Ale bol vysoký, a teda Yasi dve prvé miesta na prvej fakt veľkej súťaži :).


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page