top of page

Náročný víkend zakončený parádnou Šmolko party

Náročný víkend si odmakali Yaska aj Dobík. Našťastie nás nečakali veľké horúčavy, takže sme všetko odcvičili v zdraví a bez spálenín na ramenách :). Najväčším orieškom bola pre mňa Šmolko party, snažila som sa zohnať vhodnú šmolko hudbu, ale šmolko pesničky neznášam a nenašla som vlastne nič... takže som na seba hodila aspoň šmolko kostým a psiská dostali šmolko šatky na krk, aby sa pekne zladili :). Vytiahla som staré hudby a Yasi sa na rytmus Perhaps Perhaps od Pussycat Dolls pekne sústredila. Dobík odtancoval latino mix, a síce miestami ma nepočul cez veľmi hlasnú hudbu, teda som ho nemohla ani posielať preč od seba, bola som s ním spokojná. Celú šou sme zavŕšili trikmi s deťmi, ktoré sa podarili úplne parádne :). A bola som neskutočne rada, že nás moderoval Jožo Pročko, s deckami si výborne rozumie, a alias Gargamel ponaháňal Yasku okolo šmolko domčeka, keď sa snažil jej zobrať loptičku :).


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page